suju♥snsd..…,•’``’•,•’``’•,
گریه کردن هارا در رادیو استار

در جديدترين قسمت از برنامه ي راديو استار، هارا از کارا به گريه افتاد

يون جونگ شين مجريه برنامه از هارا پرسيد" بيشترين ترست از چه سواليه؟" هارا جواب داد" شما هنوزم دارين سوال ميکنين!" و يون جونگ شين هم گفت"ما اون سوال رو خواهيم فهميد." هارا باترديد گفت"من نميخوام راجع به قرار گذاشتنم حرف بزنم."

يون جونگ شين به شوخي گفت"اون که خيلي کسل کننده ست.ما فقط ميخوايم درباره ي اون شخص بفهميم." که باعث شد هارا منفجر بشه." هيچ کسي تو زندگيم نيست!چرا با من اينکارو ميکنين؟"کيوهيون بعدش گفت" اون يه پســربازه..."که هارا خيره بهش نگاه کرد و گفت"چي؟" و کيوهيون خيلي آروم تکرار کرد"پســرباز.."  باعث شد هارا بطريش و به سمتش هل بده.کيم کاک جين بعدش گفت" خب پس تا موقعي که حرفي از قرار مدار نزنيم همه چيز درسته؟" و هار جواب داد"بله،چون به خاطر اينه که هرموقع درباره ش حرف ميزنم، روزنامه ها درباره ش مينويسن."

مجريا به مسخره و شوخي کردن ادامه دادن تا جايي که کيوهيون گفت" اگه من دهنمو باز کنم ، هارا کارش تمومه" هارا ميخواست منفجر بشه و جواب داد" منظورت چيه، من کارم تمومه؟!تو نميتوني 100% مطمئن باشي،هيچ وقت!" هارا خيلي احساساتي شد و اشکاش ريخت و کيوهيون هم گفت"من فقط شوخي کردم!" هرچند که هارا شروع به گريه کرد و گفت" من واقعا عصبانيم"

 حالا تو اینترنت خون به پا شده یکی میگه کیوهیون بی ادبه! یکی میگه هارا لوسه!! از نظرمن هیچ کدوم زیاده روی نکردن!!بی تقصیر

 منبع:kyuhyunworld



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 شهريور 1392  19:43  به قلم :   maral  ™